Je artikel is beschadigd

Wanneer je constateert dat het product dat je hebt ontvangen beschadigd of defect is, dan kun je dit aangeven bij onze Klantenservice.

Op onze producten zit fabrieksgarantie. Dit geldt onverminderd de rechten of vorderingen die de wet bepaalt, waar je als consument een beroep op kunt doen. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product geen gebreken behoort te vertonen, die niet te verwachten zijn tijdens de verwachte levensduur bij normaal gebruik.

Transportschade

Wij adviseren om een beschadigd pakket niet in ontvangst te nemen van de vervoerder. Blijkt na ontvangst het artikel toch beschadigd te zijn, dan verzoeken wij je dit binnen 24 uur te melden bij onze transporteur, PostNL, op telefoonnummer 088-2255555, of GLS, op telefoonnummer 0900-1116660 (€1,- per gesprek). Deze melding is nodig voor het eventueel omruilen van je product. Neem vervolgens contact met ons op via de Europart klantenservice.